ببینید | سفیر ایران در روسیه: کشورهای همسایه کمک کنند بساط آمریکا از منطقه برچیده شود


جلالی در مصاحبه با شبکه ار ب کا روسیه گفت: اولویت ما در سیاست خارجی همسایگانمان هستند و در طی سالیان اخیر روابط بسیار خوبی را با آنها برقرار کردیم و نمی خواهیم همسایگانمان آزار ببینند چون می خواهیم با آنها در صلح زندگی کنیم. ما آنها را درک می کنیم اما نکته اینجاست که آمریکاییها در داخل کشورهای همسایگان ما دارای پایگاه هستند و از آنجا به ما حمله می کنند. ما چه کنیم؟ رفتار ما کاملا معقول است. ما از قبل از شروع جنگ هم گفته بودیم که اگر از هر نقطه ای به ما حمله شود به همان نقطه پاسخ می دهیم. لذا اصلا قصد درگیری با همسایگان وجود ندارد. در حال حاضر هم وزیر خارجه ما با همتایان خود در کشورهای همسایه در ارتباطند. هر زمانی که آن پایگاهها تعطیل شود و آنها از آنجا به ما حمله نکنند و آسیب نرسانند ما هم دیگر کاری نداریم. منبع آخرین خبر





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *