ببینید | اظهارات سخنگوی وزارت خارجه درباره آزاد شدن اموال ایران


سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: آزاد شدن اموال ایران از نظر ما امتیاز نیست، بلکه حقوق ایران است که تضیع شده است. این مانند این است که دزدی اموال شما را بگیرد و سپس بخواهد آن را به‌عنوان امتیاز به شما برگرداند. منبع: خبرگزاری دانشجو





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *