پاکستان تنها مسیر تبادل پیام میان ایران و آمریکاست


سخنگوی وزارت خارجه گفت: طبیعی است که کشورها برای کاهش تنش گفت‌وگوهایی داشته باشند و از کانال‌های مختلف استفاده کنند، اما پاکستان تنها میانجی فعال برای تبادل پیام میان ایران و آمریکا است.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *