ببینید | تهدید تلویحی ایران به استفاده از بمب اتم توسط سناتور آمریکایی!


مجری: اگر این وضعیت (بن بست) هفته‌ها ادامه پیدا کند، ارتش آمریکا احتمالاً مجبور خواهد شد به ایران برود و کار را تمام کند. درست متوجه شده‌ام؟ سناتور راجر مارشال: بله، فکر می‌کنم درست است. و روسای جمهور قبلی هم همین مشکلات را داشته‌اند. به تصمیم رئیس جمهور ترومن در مورد استفاده از بمب اتم و “روز D” برای رئیس جمهور آیزنهاور فکر کنید. منبع: چندثانیه





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *