ببینید | وندی شرمن: آمریکا به بن‌بست نظامی رسیده و باید به مذاکرات جدی با ایران روی بیاورد


وندی شرمن، قائم مقام وزیر خارجه سابق آمریکا گفت: ما شاهد نوعی بن‌بست بین ایالات متحده و ایران هستیم. ما تازه درباره جنگ اقتصادی که در جریان است شنیده‌ایم. در واقع ما با یک بن‌بست نظامی روبرو هستیم و به صراحت باید گفت، آنچه این وضعیت نیاز دارد، دیپلماسی بسیار سرسختانه و جدی است. شکی نیست که ایالات متحده یک تهدید نظامی معتبر و قابل اعتماد در اختیار دارد. منبع: خبرفوری





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *