محمدحسین میثاقی گفت: اوسمار بعد از بازی دیشب اخراج شد و پرسپولیس با اسکوچیچ بسته است. مدیرعامل پرسپولیس وعده داده بود که اگر پرسپولیس قهرمان نشود کل حقوق و مزایای ۳ سال گذشتهاش را پس بدهد./خبرفوری













در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.