توصیف جالب بنیتا افشاری از پدر و مادرش در فیلم قایق‌سواری در تهران


بنیتا افشاری، بازیگر «قایق سواری در تهران» در نشست خبری گفت:سحر دولتشاهی خیلی مامان خوبی برای من بود؛قاسم‌خانی خیلی نگران من بودند و سر صحنه آرزوهایم را برآورده می‌کرد و برایم پیتزا خرید.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *