بنیتا افشاری، بازیگر «قایق سواری در تهران» در نشست خبری گفت:سحر دولتشاهی خیلی مامان خوبی برای من بود؛قاسمخانی خیلی نگران من بودند و سر صحنه آرزوهایم را برآورده میکرد و برایم پیتزا خرید.

در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.