ببینید | فرمانده نیروی هوایی ارتش: هیچ گفت‌وگویی در سایه تهدید پذیرفته نیست!


امیر سرتیپ خلبان بهمن بهمرد در دیدار با مستشاران خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از دیپلماسی برای ایجاد ثبات منطقه ای و بین المللی استقبال میکند. نیروهای مسلح با بازنگری هوشمندانه در دکترین دفاعی، ضمن حفظ ماهیت بازدارنده رویکرد خود را از اتکای صرف به واکنشهای تدافعی به سوی بازدارندگی فعال و آفند ارتقاء داده‌اند. این توانمندی، پشتوانه ی دیپلماسی کشور و تضمین کننده ی آن است که هیچ گفت و گویی در سایه تهدید و هیچ فشاری به بهای امنیت و منافع ملی پذیرفته نخواهد شد. منبع: دانشجو





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *