ببینید | فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی: تا چند روز دیگر پایگاه‌های آمریکا در منطقه بی‌دفاع خواهند بود


فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی گفت: از ذخایر مهمات پدافند دشمن مطلع هستیم و تا چند روز دیگر پایگاه‌های آمریکا در منطقه در مقابل موشک‌ها و پهپادهای ایران بی‌دفاع خواهند بود.





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *