ببینید | سردار فدوی: جنگنده F-۱۵ آمریکایی را در جنوب تهران ساقط کردیم


سردار فدوی گفت: جنگنده اف۱۵ آمریکایی را در جنوب تهران ساقط کردیم. پدافند را به گونه‌ای تقویت می‌کنیم که دیگر هیچ جنگنده‌ای به مرزهای ما نزدیک نشود./صداوسیما





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *