ببینید | فرمانده ارتش: با از کار افتادن رادارهای دشمن، دسترسی به نقاط حساس اسرائیل آسانتر شد


امیر سرتیپ اکرمی‌نیا گفت: با از بین رفتن بخشی از تاسیسات راداری دشمن در مراکز حساس، ادامه عملیات راحت‌تر شده و دسترسی بهتری به نقاط مهم و حساس داریم. امروز موفق شدیم پایگاه‌های هوایی پالماخیم، عویدا و مقر شین‌بت در نزدیکی تل‌آویو را هدف قرار دهیم. عملیات‌ها روزبه‌روز دقیق‌تر انجام می‌شود. منبع: صداوسیما





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *