ببینید | مدیر مستعفی ترامپ: ایران در حال طراحی یک تله مرگبار برای نیروهای زمینی آمریکا در تنگه هرمز است!


جو کِنت، مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم دولت ترامپ گفت: اگر من جای ایران بودم، بزرگ‌ترین هدیه این بود که تفنگداران دریایی یا نیروهای چترباز آمریکا هر جزیره‌ای در تنگه را تصرف کنند. برایم فرقی نمی‌کرد کدام جزیره — می‌گذاشتم وارد شوند. چون به محض اینکه آنجا مستقر شوند، می‌توانم با استفاده از مین‌ها، موشک‌های بالستیک و حملات پهپادی، آن‌ها را عملاً به گروگان تبدیل کنم. این یک فاجعه راهبردی خواهد بود. استراتژی ایران روشن است: پیروزی از طریق نباختن. اجازه بدهند نیروهای آمریکایی وارد شوند، به‌تدریج آن‌ها را از نظر جانی و مالی فرسوده کنند، و سپس منتظر فروپاشی اراده سیاسی آمریکا بمانند — درست مانند باتلاق‌های قبلی در خاورمیانه./آخرین‌خبر





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *