ببینید | اذعان به ناتوانی آمریکا در جنگ با ایران توسط تحلیلگر استرالیایی


تحلیلگر برجسته استرالیایی گفت: این جنگی نسنجیده و غیرقانونی است، ایالات متحده با وجود همه قدرت نظامی‌اش، در نهایت ناتوان به نظر می‌رسد. در مجموع، به‌نظر من آمریکا در این ماجرا دست بالا را ندارد. بلکه اگر بخواهیم منصفانه جمع‌بندی کنیم، این ایران است که دست بالا را در اختیار دارد. منبع: فرهیختگان





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *