چرا ایران مذاکره با آمریکا را قبول کرد؟/ عضو کمیسیون امنیت ملی: غنی سازی ایران هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد و قابل مذاکره نیست


چرا ایران مذاکره با آمریکا را قبول کرد؟/ عضو کمیسیون امنیت ملی: غنی سازی ایران هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد و قابل مذاکره نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و رئیس کمیسیون دفاعی مجلس با تأکید بر بی‌اعتمادی ایران به طرف مقابل در مذاکرات اخیر، گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدف کاهش تنش وارد گفت‌وگو شد، اما زیاده‌خواهی و بی‌صداقتی دشمن موجب شکست مسیر دیپلماسی شد و ایران حق خود برای پاسخ قاطع را محفوظ می‌داند.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *