انتقاد شدید از مواضع تندروها درباره مذاکرات؛ هر جنگی پایانش صلح است/ چشم و گوش بسته فقط حرف می‌زنند/ امیدواریم ناشی از ناآگاهی و جهل باشد نه نفوذی ها


انتقاد شدید از مواضع تندروها درباره مذاکرات؛ هر جنگی پایانش صلح است/ چشم و گوش بسته فقط حرف می‌زنند/ امیدواریم ناشی از ناآگاهی و جهل باشد نه نفوذی ها

احمد انارکی تاکید کرد: افرادی که تندرو هستند، همواره به کشور آسیب و صدمه وارد کرده‌اند؛ چه در مجلس، چه در دولت، چه در نهادهای دیگر ضربه‌های خودشان را زده‌اند. این افراد بدون دقت و چشم و گوش بسته حرف می‌زنند؛ من نمی‌گویم حرف دشمن را می‌زنند، اما بسیار از روی جهل صحبت می‌کنند و سخنانی را می‌گویند که موجب ناامیدی مردم می‌شود.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *