بسنت: «خشم اقتصادی» به حداکثر فشار ادامه خواهد داد/ظرف چند روز، انبارهای خارک پر خواهد شد و چاه‌های نفت ایران بسته خواهند شد


بسنت: «خشم اقتصادی» به حداکثر فشار ادامه خواهد داد/ظرف چند روز، انبارهای خارک پر خواهد شد و چاه‌های نفت ایران بسته خواهند شد

در پی اعلام آتش‌بس از سوی رئیس جمهور آمریکا، وزیر خزانه داری دولت او با تهدید مجدد علیه ایران گفت به «خشم اقتصادی» علیه ایران ادامه می‌دهیم.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *