خضریان: در توافق با آمریکا تثبیت نیروهای مسلح این کشور در منطقه را پذیرفته‌ایم!/ مگر قرار نبود پرونده جنگ از پرونده هسته‌ای جدا شود؟


خضریان: در توافق با آمریکا تثبیت نیروهای مسلح این کشور در منطقه را پذیرفته‌ایم!/  مگر قرار نبود پرونده جنگ از پرونده هسته‌ای جدا شود؟

نماینده تهران در مجلس گفت: مگر قرار نبود پرونده جنگ از پرونده هسته‌ای جدا شود؟ این سخن خود دیپلمات‌ها بود که گفته می‌شد تفاهم‌نامه باید به معنای پایان جنگ باشد. اگر چنین است، چرا خروج نیروها به ۳۰ روز پس از توافق نهایی موکول شده است؟



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *