
سفیر و نماینده دائمی ایران در ژنو امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که تنگه هرمز به روی کشتیهای تجاری باز است، اعلام کرد که مذاکرات فنی روز گذشته در سوئیس خوب بوده و قرار است دو کارگروه جداگانه برای بررسی مسئله تحریمها و برنامه هستهای ایران تشکیل شود.












