تجاوز صهیونیست‌ها به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو


تجاوز صهیونیست‌ها به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو

رژیم صهیونیستی عصر امروز مجدداً نقض آتش‌بس کرده و یک خودرو را در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار داده است.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *