ببینید | اسرائیل کنیسه یهودیان ایران را بمباران کرد / مرجان یشایائی، عضو جامعه کلیمیان : ایران را دوست دارم چون…


عضو جامعه کلیمیان ایران که در مقابل همین کنیسه تخریب شده انجام شد، در پاسخ به سوال چرا ایران را ترک نکرده و چرا آن را دوست دارد؟ او پاسخ داد: «چون خانه‌ام است. ایرانی‌ها هیچ وقت میان ما و یهودیان فرق نگذاشتند. ما در امنیت و آرامش در کنار مسلمانان زندگی کرده‌ایم. اما اسرائیل که ادعای دفاع از یهودیان را دارد، حالا دارد خانه ما را در ایران بمباران می‌کند.»/خبرفوری





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *