مجری شبکه افق با انتاقاد از روند جاری مذاکرات آتش بس با آمریکا گفت: اگر رژیم صهیونیستی نقض آتش بس کرده است، مبتنی بر کدام تعهد ما باید سکوت کنیم و برویم مذاکره کنیم؟سه شرط از ۱۰ شرط ایران برای مذاکره نقض شده است. مسئولین با مردم صحبت کنند.
مجری شبکه افق با انتاقاد از روند جاری مذاکرات آتش بس با آمریکا گفت: اگر رژیم صهیونیستی نقض آتش بس کرده است، مبتنی بر کدام تعهد ما باید سکوت کنیم و برویم مذاکره کنیم؟سه شرط از ۱۰ شرط ایران برای مذاکره نقض شده است. مسئولین با مردم صحبت کنند.
این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید













در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.