ببینید | انتقاد مجری شبکه افق از مذاکرات آتش‌بس ایران و آمریکا: شروط نقض شده؛ باید سکوت کنیم و…


مجری شبکه افق با انتاقاد از روند جاری مذاکرات آتش بس با آمریکا گفت: اگر رژیم صهیونیستی نقض آتش بس کرده است، مبتنی بر کدام تعهد ما باید سکوت کنیم و برویم مذاکره کنیم؟سه شرط از ۱۰ شرط ایران برای مذاکره نقض شده است. مسئولین با مردم صحبت کنند.





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *