انستیتو پاستور ایران در جنگ رمضان و حملات آمریکایی – صهیونی ۳ مرتبه آسیب دید و آخرین بار آن در ۳ فروردین بود؛ حالا با گذشت ۲۲ روز، رییس این مرکز تحقیقاتی از تداوم فعالیت آزمایشگاههای مرجع برغم آسیبهای وارده و آغاز بازسازی بخشهای آسیبدیده خبر میدهد./ ایسنا












