ببینید | تحلیلگر کانادایی: آمریکا در راهبرد، اسرائیل در اهداف، هر دو مقابل ایران شکست خوردند!


«جنیس استاین» دانشمند علوم سیاسی کانادایی گفت: این صرفاً یک شکست راهبردی بزرگ برای ایالات متحده است، صرف‌نظر از اینکه بعد از این چه اتفاقی بیفتد. زیرا ایران عملاً کنترل تنگه هرمز را در دست دارد. برای اسرائیل نیز این یک شکست بزرگ است هرچند که کنترل تنگه هرمز جزو اهداف اصلی اسرائیل نبود اما هیچ‌یک از اهداف اسرائیل نیز محقق نشده است. نه درباره اورانیوم با غنای بالا توافقی حاصل شده، نه درباره تولید موشک، و نه درباره حمایت ایران از نیابتی‌هایش./هم میهن





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *