ببینید | خروج گسترده کارکنان روسیه از نیروگاه هسته‌ای بوشهر


رئیس آژانس انرژی اتمی روسیه، الکسی لیچِخاف، اعلام کرد که مسکو تقریباً تمام کارکنان خود را از تنها نیروگاه هسته‌ای ایران خارج کرده است؛ نیروگاهی که با همکاری و نظارت روسیه ساخته و اداره می‌شود. بر اساس این اظهارات، ۱۰۸ نفر از کارکنان روسی تخلیه شده‌اند و تنها ۲۰ نفر شامل مدیران ارشد و متخصصانی که مسئولیت ایمنی تجهیزات را بر عهده دارند، همچنان در نیروگاه حضور دارند. منبع: چندثانیه





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *