صفری، سفیر پیشین ایران در چین و روسیه گفت: ما باید پول را در تنگه هرمز به ریال بگیریم تا ریال و پول ملی ما قوی شود پس از جنگ دیگر نباید کسی حرفی از تحریم در مذاکرات بزند. مذاکرهکنندگان باید قوی برخورد کنند./باشگاه خبرنگاران جوان
صفری، سفیر پیشین ایران در چین و روسیه گفت: ما باید پول را در تنگه هرمز به ریال بگیریم تا ریال و پول ملی ما قوی شود پس از جنگ دیگر نباید کسی حرفی از تحریم در مذاکرات بزند. مذاکرهکنندگان باید قوی برخورد کنند./باشگاه خبرنگاران جوان
این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید













در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.