ببینید | سیدمجید موسوی: دشمن برخلاف ایران در زمان آتش‌بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کند


سردار موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با انتشار فیلم اورهال و بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی نوشت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است. خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آنسوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند. این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را. منبع: تسنیم





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *