نبویان نماینده مجلس گفت: مذاکره الان خسارت محض است؛ هیچکس نباید دنبال مذاکره برود./دانشجو
منبع
این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
Δ