ببینید | پاکستان خواستار ادامه رعایت آتش‌بس از سوی ایران و آمریکا شد


اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، در پایان مذاکرات آمریکا و ایران در اسلام‌آباد گفت: «ضروری است که طرفین به تعهد خود به آتش‌بس ادامه دهند.» وزیر امور خارجه همچنین ابراز امیدواری کرد که «دو طرف با روحیه مثبت به دستیابی به صلح و رفاه پایدار برای کل منطقه و فراتر از آن ادامه دهند.» منبع: Sputnik





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *