زیدآبادی: ونس گفت بده-بستان بزرگ؛ فرض کنیم ایران بپذیرد در آن صورت چه می‌شود؟خیلی چیزها!


زیدآبادی: ونس گفت بده-بستان بزرگ؛ فرض کنیم ایران بپذیرد در آن صورت چه می‌شود؟خیلی چیزها!

زیدآبادی در واکنش به اظهارات ونس نوشت: فرض کنیم ایران این پیشنهاد بده بستان را بپذیرد در آن صورت چه می‌شود؟ خیلی چیزها!



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *