محاصره دریایی به مثابه نقض آتش‌بس / چرا محاصره بنادر و سواحل ایران توسط آمریکا مصداق تجاوز نظامی است؟ / انسداد مجدد تنگه هرمز صرفا یک اقدام متقابل است


محاصره دریایی به مثابه نقض آتش‌بس / چرا محاصره بنادر و سواحل ایران توسط آمریکا مصداق تجاوز نظامی است؟ / انسداد مجدد تنگه هرمز صرفا یک اقدام متقابل است

بر اساس حقوق بین‌الملل محاصره بنادر و سواحل ایران توسط آمریکا یک اقدام تجاوزکارانه و استفاده از زور تلقی می‌شود و نقض تعهدات واشنگتن در آتش‌بس دو هفته‌ای در پی حمله آمریکا و اسرائیل به ایران است.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *