نخست وزیر پاکستان: گفت وگوی سازنده ای با رئیس جمهوری ایران در مورد منطقه داشتم


نخست وزیر پاکستان: گفت وگوی سازنده ای با رئیس جمهوری ایران در مورد منطقه داشتم

نخست وزیر پاکستان تصریح کرد، گفت وگوی گرم و سازنده ای با رئیس جمهوری اسلامی ایران در مورد اوضاع در حال تحول منطقه‌ای داشته است.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *