نبویان، نماینده مجلس گفت: از فرماندهان نظامی تقاضا دارم بروید هرجا اسم و منافع آمریکا هست را بزنید. ما حتما باید از آمریکایی ها کشته بگیریم./صداوسیما

در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.