ببینید | نبویان: از فرماندهان نظامی تقاضا دارم بروید هرجا اسم و منافع آمریکا هست را بزنید/ما حتما باید از آمریکایی ها کشته بگیریم


نبویان، نماینده مجلس گفت: از فرماندهان نظامی تقاضا دارم بروید هرجا اسم و منافع آمریکا هست را بزنید. ما حتما باید از آمریکایی ها کشته بگیریم./صداوسیما





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *