ببینید | سردار جباری: این بار دیگر مثل جنگ دوازده روزه نیست، اگر چند روز دیگر پشیمان شوید دیگر ما …


سردار جباری گفت: این بار دیگر مثل جنگ دوازده روزه نیست، اگر چند روز دیگر پشیمان شوید دیگر ما آتش‌بس را قبول نمی‌کنیم. انبارهای موشکی ما پر است و آماده هستیم حملات را برای مدت طولانی ادامه دهیم./صداوسیما





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *