سردار جباری گفت: این بار دیگر مثل جنگ دوازده روزه نیست، اگر چند روز دیگر پشیمان شوید دیگر ما آتشبس را قبول نمیکنیم. انبارهای موشکی ما پر است و آماده هستیم حملات را برای مدت طولانی ادامه دهیم./صداوسیما

در سرویس تجمیع کننده تصویری تماشا آنلاین، به صورت لحظه ای به تماشای رویدادها بپردازید. هر آنچه که در ایران و جهان درحال رخ دادن است با یک کلیک در صفحه نمایش خود میتوانید مشاهده کنید و از تازه های اقتصادی و فناوری و سیاست و فرهنگ آگاه شوید.