کنایه زیدآبادی به سخنگوی وزارت خارجه؛ عجب خواستگاری موفقی!


کنایه زیدآبادی به سخنگوی وزارت خارجه؛ عجب خواستگاری موفقی!

زیدآبادی با یک داستانک طنز به تکذیب‌هایی که درباره روند مذاکرات می‌شود، کنایه زد و نوشت: خواستگاری روندگان در مقابل غوغائیان اما گویی بدهکار بودند و در برابر هر نیش کلام آنها اینطور به دفاع از خود برمی‌خاستند که: درست است که ما خواستگاری رفته‌ایم اما مطلقاً حاضر به هیچ بحث و گفت‌وگویی در بارهٔ مهریه و شیربها و اینگونه مزخرفات نشدیم و فقط از میزان جهیزیهٔ عروس و چگونگی تهیهٔ آن حرف زدیم و تازه چند بار هم تأکید کردیم که از ریخت عروس و کل خانواده و فامیلش از هر جهت بیزاریم!



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *