ماجرای خروج خبرنگاران هنگام ورود هیات ایرانی در ژنو چه بود؟


بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص چرایی خروج خبرنگاران هنگام ورود هیات ایرانی در ژنو گفت: برای کار رسانه ای و تبلیغاتی به سوییس نرفته بودیم.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *