پولیتیکو به نقل از یک مقام ارشد در کشورهای حوزه خلیج فارس که نخواسته نامش فاش شود، مینویسد که ترامپ به دلیل اشتیاق وافر برای اتمام این جنگ، احتمالاً امتیازات و مصالحههای بیشتری را قبول خواهد کرد. منبع
وبگاه خبری-تحلیلی «پالتیکو» بامداد امروز نوشت که باوجود ادعاهای رئیس جمهور این کشور درباره داشتن کارتهای برنده، ممکن است برای رسیدن به توافق با ایران مجبور به عقبنشینی شود. منبع
برد کوپر گفت: بحرین، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، قطر، کویت و اردن همکارانی فوقالعاده بودهاند. من این فرصت را داشتم که هم با رهبران ارشد آنها و هم با نیروهایشان دیدار کنم—هر دو بهیک اندازه الهامبخش و متعهد به دفاع مشترک هستند. آنها از آمریکاییها دفاع کردند و از کشور خودشان نیز دفاع کردند. […]
کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، هشدار داد که هرگونه جنگ با ایران میتواند زنجیرههای تأمین جهانی را دستخوش اختلالی به اندازه دوران همهگیری کرونا کند. منبع: RT منبع
احمد بخشایش اردستانی گفت: آمریکاییها تعلیق ۲۰ ساله را مطرح کرده بودند و ایران گفته بود باید تک رقمی باشد؛ و میانگین مثلا ۵ سال که آنها قبول نکردند. ایران هم رقیقسازی آن ۴۰۰ کیلو اورانیوم را در داخل کشور و تحت نظارت آژانس بینالمللی انرژی اتمی قبول کرده است. منبع
هگسث گفت: به رسانههای آمریکایی میگویم، واقعاً نمیتوانم نادیده بگیرم این سیل بیپایان مزخرفات را، این پوشش خبری همیشه منفی را که طاقت نمیآورید دست از سرش بردارید. بعضی وقتها آدم گیج میشود بفهمد بعضی از شما اصلاً طرف کدامید؛ این کار شدیداً غیرمیهنی است./آخرین خبر منبع