رند پال، سناتور آمریکایی اظهار کرد: فکر میکنم ما بیش از حد درگیر شدهایم. این دومین جنگ ما در طول یک ماه است و این جنگها بسیار بسیار پرهزینه هستند؛ نهتنها از نظر جانهایی که از دست میروند، بلکه از نظر منابع مالی و ثروت ملی نیز. من واقعاً درباره بدهی دولت بسیار نگرانم. اختصاص […]
خبرنگار از ویتکاف پرسید: پایان این جنگ (با ایران) را چگونه میبینید؟ ویتکاف در پاسخ گفت: نمیدانم. فقط میدانم ترامپ آدمی نیست که بشود با او درگیر شوید. / اقتصاد نیوز منبع
افسر ارشد نیروی دریایی ایران گفت: از روز ۳۰ ام بعد از مسدودسازی تنگه هرمز، شاهد فاجعه در جهان خواهیم بود!هنوز تنگه باب المندب مانده و هنوز تا مشاهده تبعات جنگ منطقه ای فاصله داریم./آخرین خبر منبع
صدراعظم مرتس درباره ایران گفت: ما نگران این هستیم که ظاهراً هیچ برنامه مشترکی برای چگونگی پایان دادن سریع و قانعکننده به این جنگ وجود ندارد./چندثانیه منبع
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشات ما نشان میدهد همین الان هم دشمن صهیونی_آمریکایی از حملهای که آغاز کرد پشیمان شده است. به ملت بزرگ ایران اطمینان میدهیم که نیروهای مسلح شجاع ما پاسخی در خور این رفتار جنایتکارانه خواهند داد./دانشجو منبع
جان مرشایمر، استاد مشهور روابط بینالملل گفت: در جنگ طولانی ایالات متحده در موقعیت نامطلوب و پرچالشی قرار خواهد گرفت. اگر ایران از حملات اولیه جان سالم به در ببرد و جنگ طولانی شود، ایران در مقایسه با ایالات متحده و اسرائیل در موقعیت بسیار قویتری قرار میگیرد. منبع: جماران منبع
سردار جباری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی اظهار کرد: به عنوان یک آدم مطلع این را میگویم که ما برای ده سال جنگ با آمریکا آماده هستیم، حداقل ده سال. منبع: آخرین خبر منبع