بنسبطی، سخنگوی سابق و کارشناس ایران در مؤسسه امنیتی اسرائیل، INSS گفت: غرور و خودبزرگبینی ایران به جایی رسیده که میگویند، ما دو جنگ را بردیم، در برابر دستکم دو قدرت اتمی ایستادیم و حالا خودمان یک قدرت هستیم؛ بنابراین ما با اسرائیل «دستنشانده آمریکا» صحبت نمیکنیم با آن معاملهای در کار نیست. منبع: بیسیمچی […]
رئیس حزب اپوزیسیون «دموکرات» رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیهای تند علیه نخستوزیر این رژیم، شدیدا از او به خاطر انعقاد توافق اخیر میان ایران و آمریکا انتقاد کرده و این توافق را برای این رژیم «فاجعهبار» خواند. منبع
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به یادداشت تفاهم پایان جنگ ایران و آمریکا که از سوی دونالد ترامپ اعلام شد، با رد الزام آور بودن این توافق برای رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم تابع آمریکا نیست. منبع
مجید نصیرپور با بیان اینکه حاکمیت تصمیم خود را در مورد مذاکرات گرفته است، گفت: اگرچه نفرتپراکنیهای برخی از گروههای سیاسی میتواند فشارهایی را بر سطوح تصمیمگیر نظام وارد کرده باشد، اما نهایتا نظام تصمیمی را میگیرد که متناسب با اقتضائات امروز و مصلحت کشور و مردم باشد و توجهی به این تندرویها نخواهد شد. […]