23:25 - 27 شهریور 1403

ایران_امارات 19:30 به وقت تهران

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ‌جهانی 2026، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود روز سه‌شنبه، 20 شهریورماه به مصاف تیم ملی امارات متحده عربی می‌رود. این بازی که از شبکه سوم سیما به صورت زنده و در قالب برنامه فوتبال برتر پخش می‌شود، از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه هزاع بن زاید آغاز خواهد شد.

پیش بازی ایران و امارات

ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها توانستند در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با تک گل مهدی طارمی، مهاجم تیم اینتر ایتالیا از سد تیم ملی قرقیزستان عبور کنند. با پایان اردوی شش روزه شاگردان قلعه‌نویی در شهر اصفهان، اعضای تیم ملی فوتبال برای انجام دیدار برابر تیم ملی امارات با پرواز اختصاصی عازم شهر العین این کشور شدند. نخستین تمرین تیم ملی در شهر العین روز گذشته برگزار شد.  تیم ملی فوتبال امارات نیز به مانند تیم ملی کشورمان در دیدار نخست خود توانست با نتیجه 3 بر 1 قطر، قهرمان دو دوره اخیر جام ملت‌های آسیا را در شهر دوحه شکست دهد. تا به امروز دو تیم ایران و امارات 19 بار رودرروی هم قرار گرفته‌اند که سهم ایران از این بازی‌ها 15 برد بوده است. همچنین 3 دیدار نیز به تساوی کشیده شده است و امارات نیز 1 بازی را پیروز شده است.

به گزارش روزنامه اماراتی الامارات الیوم، پائولو بنتو در دیدار برابر ایران از همان ترکیب دیدار برابر قطر استفاده خواهد کرد. امارات در این بازی با ترکیب خالد عیسی، خالد الطنحانی، الحمادی، کوامی کویدو، عبدالله ادریس، حارب عبدالله، یحیی الغسانی، عبدالله حمد، یحیی نادر،الزعابی و کایو کانیدو به میدان رفت. احتمالا مربی سرشناس تیم ملی امارات علاقه‌ای به تغییر ترکیب برنده بازی پیشین مقابل ایران ندارد و سعی خواهد کرد با استفاده از مزیت میزبانی، در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کند.

تیم ملی ایران که در گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا قرار دارد، با تیم‌های قطر، ازبکستان، امارات متحده عربی، قرقیزستان و کره شمالی هم گروه است. حریف بعدی ایران در این مسابقات تیم ملی ازبکستان است که 19 مهرماه سال جاری به مصاف آن می‌رود.

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *