22:31 - 26 شهریور 1403

خبرسازی قهرمان المپیک با پیشکسوت پرسپولیس

 

ناهید کیانی و علی پروین تیتر یک رسانه‌ها شدند روز گذشته، مراسم سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس و دربی معروف شش تایی‌ها توسط باشگاه پرسپولیس و با حضور چهرهای ورزشی مختلف برگزار شد. در این مراسم، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی پوش کشورمان که در پاریس مدال نقره المپیک را کسب کرد نیز حضور داشت. در حاشیه این مراسم، کیانی با علی پروین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دیدار کرد و در اتفاقی غیر منتظره همدیگر را در آغوش کشیدند. این اتفاق باعث شده است تا توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع جلب شود.

ناهید کیانی و علی پروین در جشن سالگرد پرسپولیس

کیانی در این مراسم به جز پیشکسوتان پرسپولیس، مورد استقبال ویژه حاضرین در سالن هم قرار گرفت. پس از اینکه علی ضیا به عنوان مجری برنامه او را به حضار معرفی کرد، کیانی ایستاد و شعار «ناهید پرسپولیسی» به شکل خودجوش توسط لیدرها در سالن طنین‌انداز شد. کیانی در المپیک پاریس تواسنت با شکست رقیبان به فینال وزن خود برسد و به اولین زن ایرانی تبدیل شود که به فینال مسابقات المپیک می‌رسد. در آغوش گرفتن کیمیا علیزاده توسط کیانی در هنگام اهدای مدال المپیک نیز از جمله دیگر حواشی مربوط به این تکواندو کار است. محمود خوردبین و ناصر محمدخانی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، مادر مرحوم علی انصاریان و جمعی دیگر از هنرمندان از جمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند.

علاوه بر رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، افشین پیروانی، سرپرست تیم، حسین بادامکی معاون باشگاه و مسئولان روابط عمومی، علی علیپور، یاسین سلمانی، محمد خدابنده‌لو، مسعود ریگی و چند بازیکن جوان پرسپولیس از جمع بازیکنان پرسپولیس نیز در این مراسم که در سالن شهید ضرغام خانه کشتی استادیوم آزادی برگزار می‌شد حضور داشتند. همچنین در این مراسم سالار عقیلی، محسن ابراهیم زاده و حامد طاها به اجرای موسیقی پرداختند.

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *