14:41 - 12 تیر 1403

شهاب حسینی برای سومین بار بچه دار شد؟ همسر دوم شهاب حسینی کیست؟


شهاب حسینی برای سومین بار بچه دار شد؟ همسر دوم شهاب حسینی کیست؟

خبر بچه‌دار شدن شهاب حسینی از همسر دومش، ساناز ارجمند در شبکه‌های اجتماعی و برخی خبرگزاری‌ها در حال انتشار است. با این حال هنوز این خبر تایید نشده است. این بازیگر از همسر اول خود، پریچهر قنبری، دو فرزند دارد.

شایعه جدایی شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری از اوایل سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی مطرح شد، اما آنها واکنشی به این خبر نداشتند. پس از آن در شهریور ۱۴۰۱ به دنبال انتشار عکسی از شهاب حسینی در کنار زنی جوان در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی «شین»، شایعه ازدواج مجدد این بازیگر مشهور را مطرح ساخت.

ساناز ارجمند متولد سال ۶۹ در مشهد است. او در زمینه عکاسی و مدلینگ فعالیت داشته است. گفته می‌شود که او همکاری با شهاب حسینی را از برنامه «هم رفیق» آغاز کرد و بعداً به استخدام شرکت فیلمسازی «ندای هفت آسمان» متعلق به این بازیگر درآمد.

تیرماه سال گذشته حضور همزمان همسران سابق و فعلی شهاب حسینی، پریچهر قنبری و ساناز ارجمند در مراسم اکران خصوصی فیلم مقیمان ناکجا، ساخته شهاب حسینی خبرساز شده بود.

دو پسر شهاب حسینی، محمد امین و امیرعلی حسینی نیز در این مراسم پدر خود را همراهی کرده بودند.

شهاب حسینی (متولد سال ۵۲) و پریچهر قنبری در سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند. قنبری متولد سال ۵۹ و فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران است. پسران آن ها محمد امین، متولد سال ۸۲ و امیرعلی، متولد سال ۹۰ هستند.



منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *