ببینید | ایران تا به‌حال چقدر از توان موشکی و پهپادی‌اش استفاده کرده است؟


نیما اکبرخانی؛ کارشناس مسائل نظامی در برنامه «به وقت ایران» گفت: هدف قرار گرفتن پایگاه های آمریکایی در کشور های منطقه واگذار به نیروی هوافضای سپاه نشده است موشک‌هایی که شلیک می‌شوند توسط نیروی دریایی و هوایی ارتش و نیروی دریایی سپاه است آنقدر تعداد موشک ها زیاد است که کسی نمی‌تواند تخمین بزند.





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *