ببینید | خبرنگار آمریکایی: چرا سربازان ما باید از اسرائیل دفاع کنند؟


آنا کاسپاریان، خبرنگار آمریکایی در مورد اصرار اسرائیل به آمریکا برای حمله به ایران گفت: چرا سربازان ما باید از اسرائیل دفاع کنند؟ آیا اسرائیلی‌ها هزینه ارتش ما را می‌پردازند؟ آیا آن‌ها سالانه تریلیون دلار برای ارتش ما خرج می‌کنند؟ نه! منبع: عصر ایران





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *