ببینید | روایت یک پژوهشگر بحران‌های بین‌المللی از دلایل شکست آمریکایی‌ها در جنگ با ایران


پژوهشگر بحران‌های بین‌المللی در لاهه گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که حکومت ایران بسیار سریع دچار فروپاشی می‌شود؛ بنابراین استقامت و جنگاوری ایرانی‌ها را دست‌کم گرفته بودند و حالا هم گیر افتاده‌اند. از اینجا به بعد دیگر فرمان ادامه یا پایان جنگ، دست ایرانی‌هاست نه آمریکایی‌ها؛ ایران از حالت تدافعی به‌سمت تهاجمی رفته است. دامنه جغرافیایی و هزینه‌های جنگ را گسترش داده است./ایسنا





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *