ببینید | صادق زیباکلام: می‌دانم در فضای مجازی تیکه و پاره‌ام می‌کنند اما از انقلاب ۵۷ دفاع می‌کنم / بخدا ما برای آب و برق مجانی انقلاب نکردیم


صادق زیباکلام در گفتگو با تلویزیون اینترنتی خبرفوری گفت: می‌دانم در فضای مجازی تیکه و پاره‌ام می‌کنند اما بازهم از ۲۲ بهمن ۵۷ دفاع می‌کنم. ایران سال ۵۷ یکی از بدترین کشورها در نقض حقوق بشر بود. بیاید بررسی و مطالعه کنیم ایران قبل از انقلاب چه وضعیتی داشت. ۶هزار زندانی سیاسی داشتیم.





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *