ببینید | فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: ما در خلال جنگ سامانه ساختیم و در مدار قرار دادیم و از آن استفاده کردیم


سرتیپ الهامی فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ما در خلال جنگ سامانه ساختیم و در مدار قرار دادیم و از آن استفاده کردیم./آخرین خبر





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *