ببینید | وزیر خارجه سابق آمریکا: در جنگ با ایران چیزی به‌دست نیاوردیم


آنتونی بلینکن گفت: علی‌رغم موفقیت‌های تاکتیکی، با شکست استراتژیک روبه‌رو هستیم. در پایان این وضعیت، حالا چه به‌دست آورده‌ایم؟ ما با نظامی روبه‌رو هستیم که همچنان سرکار است، با یک آیت‌الله جوان‌تر. ایران همچنان دارای اورانیوم غنی‌شده با غنای بالا است، و همچنین سانتریفیوژهایی که می‌تواند دوباره آنها را فعال کند. ما با ایرانی مواجهیم که آسیب دیده، اما هنوز موشک‌هایی دارد، اگرچه تعدادشان کمتر شده، اما می‌تواند ظرفیت تولید آن‌ها را دوباره بازسازی کند. و البته، یک مزیت جدید، بزرگ و حیاتی کسب کرده: تنگه هرمز! که پیش از این وجود نداشت، اما حالا در اختیار ایران قرار گرفته است. منبع: آخرین خبر





منبع

این پست را با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *