
خبرگزاری تسنیم عصر امروز در واکنش به ادعای معاون رئیس جمهوری و وزیر خزانهداری آمریکا مبنی بر موافقت تهران با حضور بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی نوشت: «ورود بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران خلاف تفاهمنامه و بسیار خسارتبار است.» این در حالی است که در یک سال گذشته بازرسان آژانس در چارچوب قانون مجلس و مصوبه شورای عالی امنیت ملی، چند بار به ایران سفر کردهاند و از تاسیسات هستهای ایران بازرسی کردهاند.












